fredag 1. juli 2011













Nå er det SOMMER. Viser litt bilder fra hagen på hytta.

5 kommentarer:

  1. Hei :)
    så hyggelig at du ville være med på giveaway hos meg!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. En premie venter på deg... fra min blogg give away.
    se vaarthjemblirtil.blogspot.com

    Anine:)

    SvarSlett
  3. Hei. Så koselig at du vil være med på give awayen min:-) Koselige bilder du har fra hytta. En fin kveld til deg. Klem :0))

    SvarSlett
  4. Å...jeg ønsker det var sommar igen! :-)

    Ha det gott!

    SvarSlett
  5. hei:)vil bare si fra om at jeg har byttet bloggnavn -og adresse, sånn at vis du vil gå inn på bloggen min nå så er det 'rubbel&bit-home' i stedet for 'det søte landliv'.. Litt enklere sånn siden buikken min har samme navn. Ha en fin dag! klem Lillian

    SvarSlett